- Tylko online
- Nowy
Nowości
Nowości
Webasto Cool Top Trail 24...
Webasto Cool Top Trail 20...
Rezerwacja terminu i diagnostyka sprzętu 1h
Rezerwacja, Diagnostyka i Naprawa lodówek turystycznych, przenośnych, jachtowych, samochodowych elektrycznych i termoelektrycznych na 12V, 24V i 230V obejmuje naprawę i serwis lodówki turystycznej, samochodowej, tir, przenośnej, a także lodówki turystyczne i samochodowe na ogniwo peltiera, klimatyzacja Waeco, Dometic, IndelB, Webasto.
Rezerwacji terminu i diagnostyka sprzętu, firmowej lodówki turystycznej, samochodowej czy też klimatyzacji postojowej (12V, 24V i 230V).
Usługa 'Rezerwacja terminu i diagnostyka sprzętu'
W trosce o najwyższą jakość obsługi naszych Klientów, firma HESTA wprowadza nową usługę - Rezerwacja, Diagnostyka i Naprawa na Miejscu w Siedzibie Firmy HESTA w Radomiu. To doskonała propozycja dla tych, którzy potrzebują szybkiej i profesjonalnej diagnozy oraz naprawy swojej lodówki firmowej turystycznej, samochodowej (elektrycznej na 12V/24V) czy też firmowej klimatyzacji (12V, 24V i 230V).
Szczegóły Usługi
Lokalizacja: Usługa dostępna jest wyłącznie w naszej siedzibie w Radomiu, ul. Podchorążych 7.
Godziny Dostępności
Realizacja usługi odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 15:00.
Rezerwacja Terminu
Umożliwiamy rezerwację terminu (zgodnie z kalendarzem dostępności), na diagnostykę i ewentualną naprawę - po opłaceniu rezerwacji.
Zakres Usługi
Cena usługi obejmuje rezerwację oraz diagnostykę sprzętu, z czasem pracy do 1 godziny.
Dodatkowe Informacje:
- Naprawy i Części: W przypadku konieczności dalszej naprawy, wszystkie czynności i wymiana części realizowane są zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Wszystkie usługi realizowane są bezpośrednio w naszej siedzibie.
Jak Skorzystać z Usługi?
Aby umówić się na usługę, odwiedź naszą stronę internetową kalendarz.hesta.pl, sprawdź dostępne terminy, wypełnij formularz kupna rezerwacji terminu, opłać. Prześlij zwrotnie wiadomość wybraną datą z spośród dostępnych terminów Zwrotnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia oraz terminu.
Przyjedź do naszej siedziby w Radomiu w umówionym czasie, abyśmy mogli zająć się Twoim sprzętem.
W przypadku braku pojawienia się na umówionej wizycie - kwota nie jest zwracana. Wystawiamy wtedy stosowny dokument za usługę rezerwacji: paragon lub FV.
czy mogę zrezygnować i otrzymać zwrot płatności?
Jak najbardziej, pod warunkiem, że:
* w terminie do 7 dni roboczych poprzedzających potwierdzony termin, wyślesz rezygnację z Usługi rezerwacji i diagnostyki,
* przedłożysz wypis ze szpitala (który obejmuje termin zarezerwowanej wizyty w naszym serwisie),
* przedłożysz notatkę policyjną / zaświadczenie z zdarzenia drogowego (która obejmuje termin zarezerwowanej wizyty w naszym serwisie).
Zapraszamy do skorzystania z naszej profesjonalnej usługi. Nasz zespół ekspertów jest gotowy, aby szybko i efektywnie zdiagnozować oraz naprawić Twój sprzęt, zapewniając jego sprawne działanie.